Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systém návštěvnického centra
Sokl, Karel ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou informačního systému pro návštěvnické centrum v Olomouci. Tento dokument popisuje celý životní cyklus tohoto rezervačního systému, včetně specifikace požadavků, návrhu systému, jeho implementace a testování. Výsledný systém bude nasazen do provozu muzea, kde se bude starat o ovládání turniketů, rezervaci a prodej vstupenek.
Marketingový výzkum - využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce
Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce Cíle: Cílem práce bylo zjistit jaká forma reklamy je tou nejúčinnější. Dále se jednalo o zjištění preferované metody koupě lístku. Podstatné byly také informace ohledně sponzorských stánků, avšak především šlo o výzkum využití moderních technologií jako platformy pro budoucí možnosti koupě vstupenky. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se na dané téma. Pro zjištění ochoty využití moderních technologií u návštěvníků sportovních akcí byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny tabulárně, graficky či box- plotem. Následnou interpretací těchto výsledků je zachycen aktuální stav řešené problematiky. Výsledky: Marketingový výzkum na dané téma zatím v současnosti chybí. Můžeme tedy říci, že provedený výzkum je první na toto téma a svými informacemi jedinečný a velmi přínosný. Marketingové agentuře Česká sportovní a.s., jakožto zadavateli, výzkum přinesl pozitivní informace v několika oblastech - propagace, ticketing a spolupráce se sponzory. Takto získané informace mohou být využity nejen při tenisových akcích typu Fed Cup či Davis Cup, ale i všech ostatních, na jejichž pořádání se agentura podílí. Klíčová slova: marketingový výzkum, moderní...
Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky
Hubálek, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Nikodým, Jiří (oponent)
Název: Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky Cíle práce: Cílem práce je analýza práce klubů, působících v Mattoni NBL, s fanoušky. Práce zobrazuje marketing klubů, marketingový mix, propagaci, propagační akce a základnu fanoušků. Získaná data mezi sebou porovnává, analyzuje a následně se snaží vyvodit určité závěry, které by vedly ke zlepšení komunikace a prezentace klubů na veřejnosti a posléze ke zvýšení divácké návštěvnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbal
Informační systém návštěvnického centra
Sokl, Karel ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou informačního systému pro návštěvnické centrum v Olomouci. Tento dokument popisuje celý životní cyklus tohoto rezervačního systému, včetně specifikace požadavků, návrhu systému, jeho implementace a testování. Výsledný systém bude nasazen do provozu muzea, kde se bude starat o ovládání turniketů, rezervaci a prodej vstupenek.
Černý trh se vstupenkami na kulturní a sportovní akce: chyba nebo záměr?
Šoral, Dalibor ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Černý trh se vstupenkami na sportovní a kulturní akce je ve světě značně rozšířen. Existence tohoto jevu podněcuje otázku, zda je tvořen záměrně organizátory a pořadateli, kteří z něj následně profitují nebo zda vzniká jako související jev chybným nastavením cen. Práce zkoumá černý trh v České republice při prodeji vstupenek na zápasy v kopané, divadelní představení a koncerty populární hudby. Ceny jsou nastavovány na nižší než rovnovážné úrovni, jsou sledovány jiné cíle, než je maximalizace výnosů ze vstupného na každé jednotlivé akci. Organizátoři a pořadatelé nepodporují černý trh ve snaze maximalizovat zisk na straně jedné, na druhé straně nemají ale motivaci jeho vzniku a existenci zamezovat. Náklady na jeho potírání by mohly být vyšší než očekávaný příjem.
Analýza chování sportovních klubů: Maximalizují kluby výnosy z prodeje vstupenek?
Miškovský, Karel ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Bolcha, Peter (oponent)
I přesto, že převládající tendencí ve světě je, že sportovní kluby stanovují ceny vstupenek v neelastické části poptávkové křivky, objevují se mezi fanoušky v České republice diskuze o předraženosti vstupného na utkání 1. fotbalové ligy v ČR. Proto byly na základě údajů o prodejích vstupenek na utkání 3 fotbalových klubů v letech 2006-2010 vypočítány cenové elasticity poptávky po jejich utkáních. K tomu bylo třeba vytvořit poptávkové funkce za situace, že jsou kluby schopny cenově diskriminovat a je možné rozlišit 2 skupiny poptávajících podle toho, jestli si zakoupí vstupenku vyšší nebo nižší kvality. Závěry nepotvrzují domněnky fanoušků a dokazují, že české kluby se chovají při stanovování cen vstupenek jako standardní zisk maximalizující monopolní firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.